Navigace

Obsah

Pro moderní  firmy nabízíme moderní řešení telefonie


Umíme sloučit veškeré výhody tradičních telekomunikací a  současných technologií IP při zachování  výhodné ceny.

Pro tyto potřeby nabízíme systém KX-TDA100D společnosti PANASONIC, který nabízí maximální flexibilitu a funkce, které si poradí s každou situací.

Pobočková telefonní ústředna Panasonic KX-TDA100D

Jednodušší firemní komunikace

Při investici do telekomunikačního systému je třeba zvážit budoucí požadavky na firemní komunikaci. Pro firmy je nezbytné zajistit si efektivní komunikaci pro současnost. Stejně tak ale chtějí mít jistotu, že jsou správně vybaveny pro zvládnutí nárůstu požadavků v budoucnu.

Systém KX-TDA100D obsahuje vyčerpávající škálu pokročilých řešení telefonie. Přináší řadu výhod, které pomohou s řešením komunikačních potřeb vaší společnosti.

Výkon při nižších nákladech

S novým systémem KX-TDA100D získáte vyšší kapacitu, aniž byste museli provádět jakékoli systémové upgrady nebo rozšíření. Zákazníci získají přínosy tradičních řešení PSTN, současně jim využívání výhod technologií IP přinese cenově výhodnější, jednodušší a spolehlivější řešení hlasové komunikace založené na hovorech s nejnižšími náklady.

Hlavní výhody:

DECTMobilita

Řešení – jako jsou například bezdrátové telefony DECT – vám poskytují možnost volně se pohybovat po vaší organizaci, takže na důležité hovory můžete reagovat z kteréhokoli místa v kanceláři. Z využití našich základních telefonů DECT se nyní stane skutečně cenově výhodné mobilní řešení, které bude ku prospěchu celé vaší organizaci. Jako vnitřní linky kanceláře lze integrovat i mobilní telefony, čímž získáte dokonalý přístup přes jediné číslo, i když budete mimo kancelář. Efektivitu komunikace vylepšují integrované pokročilé funkce call centra a zasílání hlasových zpráv. Můžete díky nim efektivněji
obsloužit své zákazníky. Systém KX-TDA100D usnadňuje distribuci hovorů a správu operátorů, protože vám poskytuje úplnou kontrolu nad využíváním telefonního systému.

Spolehlivost

Spolehlivost systému KX-TDA100D společnosti Panasonic je zaručena přísným řízením kvality a testováním, jímž systémy prochází, než opustí výrobu. Můžete se na ně zaručeně spolehnout.

Při návrhu těchto systémů bylo cílem dosažení rychlé a jednoduché instalace a nutnosti minimální údržby. Výpadky jsou tak uchovávány na absolutním minimu. Systémy rovněž podporují karty vyměnitelné za provozu. Většinu modulů můžete vyměnit nebo přidat, aniž byste museli vypínat celý systém. Pokročilé programovací nástroje pro osobní počítače pomáhají pracovníkům provádějícím instalaci provádět rychlé změny v konfiguraci z kteréhokoli místa v síti.

Call centrum










 



Integrovaná řešení call centra zajišťují dokonalé služby zákazníkům

Efektivní a zdvořilé vyřízení telefonních hovorů představuje bez ohledu na velikost firmy významný prvek úspěšného podnikání. Společnost Panasonic nabízí pro call centra menší až střední velikosti několik řešení, která podnikům umožňují lépe kontrolovat a využívat omezené lidské zdroje. Funkce call centra představují neodlučitelnou součást tohoto komunikačního systému. Lze je ale jednoduše rozšířit tak, aby na základě kombinace volitelných softwarových řešení vyhovovaly i náročnějším požadavkům.

Hlavní integrované funkce:

Technologie připravená pro budoucnost

Pobočková ústředna KX-TDA100D představuje komunikační systém, který může růst s vaší firmou. Systém je připraven pro použití s širokou řadou analogových zařízení, analogových a ISDN vnějších linek, IP linek, IP telefonů, CTI aplikací na bázi IP a kompletní řadou aplikací pro firemní komunikaci.

KONTAKTUJTE NÁS - ZDARMA PRO VÁS PŘIPRAVÍME NEZÁVAZNOU NABÍDKU


V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte, napište nám, velice rádi s Vámi probereme technické náležitosti či konkrétní obchodní podmínky, abychom dokázali, že jsme profesionálové a montujeme kvalitní a osvědčené výrobky.

Kontakt